Комплексна оцінка
Про проведення комплексної оцінки
Інклюзивно-ресурсний центр проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини щосереди.
Комісія проводиться після попереднього запису та подачі усіх необхідних документів. Батьки можуть записатися на зручний день та час. Години прийому батьків (законних представників дитини) в понеділок, вівторок, четвер з 8-00 до 16-15, п'ятниця з 8-00 до 16-00 .
Перелік необхідних документів для психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- документ, що посвідчують особу батьків
(одного з батьків) або законних представників;
- копія свідоцтва про
народження дитини;
- індивідуальні програми реабілітації
дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації №
112/0 "Історія розвитку дитини", затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від
психіатра.
- документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).
У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
- документи щодо додаткових обстежень дитини.
Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
Психолого-педагогічне вивчення особливостей дитини здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.
Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:
Оцінка фізичного розвитку дитини;
Оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
Оцінка когнітивної сфери дитини;
Оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
Оцінка освітньої діяльності дитини;
До дітей з особливими освітніми потребами відносяться діти, які мають наступні порушення розвитку:
- інтелектуальні порушення;
- порушення мови;
- порушення слуху ;
- порушення опорно-рухового апарату;
- складні порушення психофізичного розвитку;
- розлади аутичного спектру.