Про наш центр

Рішенням 10 сесії 7 скликання Тростянецької міської ради від 20 квітня 2018 року №420 був створений комунальна  установа «Інклюзивно-ресурсний центр». Метою діяльності інклюзивно-ресурсного центру є забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами, які мають порушення зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, інтелектуального розвитку, емоційно-вольової сфери на здобуття загальної середньої освіти. Тому, перед фахівцями центру стоять завдання визначення сильних сторін розвитку, особливостей, потенційних можливостей дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років. Діяльність інклюзивно-ресурсного центру спрямована на визначення освітнього маршруту й реалізацію права дітей навчатися за місцем проживання в інклюзивних (спеціальних) класах (групах). Фахівці центру проводять комплексну оцінку, визначають особливі освітні потреби дитини, розробляють рекомендації щодо програми навчання для створення комфортного освітнього середовища, успішної соціалізації дітей.Т

 

 

Зустрічайте команду

В ІРЦ працює команда фахівців: директор,  психолог, логопед, дефектолог, реабілітолог, соціальний вихователь, медична сестра - спеціалісти, допомога яких необхідна дітям з особливими освітніми потребами. Фахівці  центру проводять комплексну оцінку розвитку дітей, корекційно-розвиткові заняття, надають консультації учасникам освітнього процесу.

 

Людмила  Малініна


ДИРЕКТОР 

Забезпечує висококваліфіковане управління діагностичним та корекційним процесом, контрольно-аналітичною діяльністю.  Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дітей з ООП та їх батьків, педагогів, працівників центру, захищає їх від будь - яких форм фізичного або психічного насильства. Неухильно дотримується професійної етики спілкування; у будь-якій ситуації координує свої дії з колегами. Стосунки з працівниками центру будує на довірі, повазі, вимогливості, справедливості

Анна Кулібаба

ВЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ

Найголовніше завдання дефектолога в інклюзивно-ресурсному центрі - це допомогти дитині з особливими потребами соціалізуватися, навчитися жити зі своєю особливістю, зрозуміти і прийняти себе. Вчитель дефектолог проводить глибоке і всебічне обстеження особливостей розвитку кожної дитини, веде роботу, спрямовану на компенсацію і корекцію недоліків розвитку дітей; розвиває основні психічні процеси у дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.); розвиває навички спілкування і мовну діяльність дітей. 

Вікторія Попкова

ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД

Основними завданнями корекційно-логопедичної роботи вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру є: подолання порушень усного і писемного мовлення; розвиток усіх видів мовленнєвої  діяльності; формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови,     зв′язного мовлення; формування комунікативних умінь; розвиток артикуляційної та дрібної моторики; розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційне забарвлення тощо). Заняття з логопедом проводяться в ігровій формі, на них використовуються мовні ігри та вправи, яскраві та цікаві іграшки, предметні та сюжетні малюнки.

Людмила Лишенко

ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ

Вчитель реабілітолог обстежує дітей з метою виявлення рухових дисфункцій та визначення рухового потенціалу, розробляє і виконує індивідуальний план з фізичної реабілітації. Проводить корекційно-розвиткові заняття з лікувальної фізичної культури спрямовані на зміцнення і оздоровлення організму в цілому, з метою усунення порушених функцій систем і органів. Реабілітолог на своїх заняттях виховує свідоме ставлення до використання фізичних вправ, прищеплює гігієнічні навички, прилучає до загартовування організму природними факторами, розвиває силу, витривалість, координацію рухів.

Світлана Сорока


ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ.

Для психологічного і гармонійного розвитку дітей проводяться корекційно-розвивальні заняття з практичним психологом спрямовані на розвиток когнітивних (пізнавальних) процесів, стимуляцію пізнавальної активності та створення умов для пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення в подальшому успішну інтеграцію таких дітей у суспільство. Саме над проблемами які заважають жити повноцінним життям дитині працює психолог ІРЦ: пізнати краще себе; навчитись розуміти себе і свої переживання та адекватно виражати почуття; позбутися страхів, переживань, та інших неприємних відчуттів; стати впевненим у собі, у своїх силах; навчитись ставити цілі та досягати поставленої мети; сформувати навички ефективного спілкування; корекція інтелектуального розвитку; розвиток самопізнання, самосприйняття, саморегуляції.

Вікторія Корчан

СОЦІАЛЬНИЙ ВИХОВАТЕЛЬ.

В тісній співпраці з сім'єю, соціальний вихователь забезпечує всебічний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в межах її можливостей, дає можливість дітям перебороти труднощі, набути побутові та соціальні навички, розвинути свої здібності, інтегруватися в життя суспільства. Соціальний вихователь організовує для дітей екскурсії до визначних пам'яток культури міста, музеїв, бібліотеки, відвідує з дітьми концерти та вистави. Проводить різноманітні родинні свята, тематичні заходи. 

Галина Герасименко

МЕДИЧНА СЕСТРА

Здійснює лікувальний масаж на основі індивідуального підходу до кожної дитини  відповідно до медичних рекомендацій, за призначенням лікаря. Лікувальний масаж триває до 30 хвилин та розрахований на 10-денний курс, надає невідкладну медичну допомогу вихованцям у разі гострого захворювання або травми, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють.


© 2020 КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" ТМР. Інклюзивна освіта-  рівні можливості для кожної дитини.   
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати