Комплексна оцінка

Про проведення комплексної оцінки

Інклюзивно-ресурсний центр проводить комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини щосереди.

Комісія проводиться після попереднього запису та подачі усіх необхідних документів. Батьки можуть записатися на зручний день та час. Години прийому батьків (законних представників дитини) в понеділок, вівторок, четвер з 8-00 до 17-00, п'ятниця з 8-00 до 16-00 .

Перелік необхідних документів  для психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини

- документ, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- індивідуальні програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації № 112/0 "Історія розвитку дитини", затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра.
- документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:

  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.

Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.

Психолого-педагогічне вивчення особливостей дитини здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.

Комплексна оцінка проводиться фахівцями інклюзивно-ресурсного центру індивідуально за такими напрямами:

Оцінка фізичного розвитку дитини;

Оцінка мовленнєвого розвитку дитини;

Оцінка когнітивної сфери дитини;

Оцінка емоційно-вольової сфери дитини;

Оцінка освітньої діяльності дитини;

До дітей з особливими освітніми потребами відносяться діти, які мають наступні порушення розвитку:

- інтелектуальні порушення;

- порушення мови;

- порушення слуху ;

- порушення опорно-рухового апарату;

- складні порушення психофізичного розвитку;

- розлади аутичного спектру. текст тут...

© 2020 КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" ТМР. Інклюзивна освіта-  рівні можливості для кожної дитини.   
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати