АЛГОРИТМ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СУПРОВОДУ ПІД ЧАС ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ (АСИСТЕНТ ДИТИНИ/УЧНЯ)

19.07.2022

Основний нормативний документ: наказ Міністерства соцполітики «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання» від 23.12.2021 №718.Для кого надається послуга? Застосовується для організації надання соціальної послуги дітям з особливими освітніми потребами, які потребують супроводу в закладах дошкільної освіти та закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.Підстава організації: висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, наданий ІРЦ.При якому рівні підтримки рекомендована послуга?

  • 3-4 рівень - за потреби
  • 5 рівень - обов'язково

Яка процедура оформлення? Для отримання соціальної послуги за рахунок бюджетних коштів один із батьків/інший законний представник звертається до виконавчого органу міської ради з письмовою заявою, до якої додається копія висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, наданого ІРЦ, в якому зазначається потреба дитини у супроводі під час інклюзивного навчання (у первинному висновку - п.8 «Рекомендації для батьків або законних представників», у повторному висновку - у п.6, графа «Інше»).Хто укладає договір? Договір про надання соціальної послуги укладається в письмовій формі між надавачем соціальних послуг та одним із батьків/іншим законним представником отримувача соціальної послуги.Хто надає послугу? Соціальну послугу (асистент дитини (учня) може надавати - соціальний робітник або фізична особа - підприємець, який безпосередньо здійснює заходи, що складають зміст соціальної послуги, та пройшов відповідне навчання, організоване обласними центрами соціальних служб.Скільки надається послуга? Соціальна послуга надається впродовж навчального року у приміщенні, на території закладу освіти, на іншій території під час проведення заходів у рамках освітнього процесу.Які обовязки асистента дитини (учня)?

  • допомога в самообслуговуванні;
  • підтримка у спілкуванні та комунікації з дітьми, педагогами та іншими особами;
  • організація харчування та допомога у прийнятті їжі;
  • організація пересування та допомога під час пересування;
  • спостереження за станом здоров'я, допомога в проведенні необхідних процедур;
  • допомога під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об'єднаннях на базі закладів освіти;
  • допомога під час ігрової діяльності для дітей дошкільного віку, інших видів діяльності під час освітнього процесу;
  • допомога під час здійснення рухової активності;
  • організація денного відпочинку (сну) у закладах дошкільної освіти.

Асистент дитини (учня) допускається до освітнього процесу для виконання його функцій. Асистент дитини (учня) є повноцінним членом команди психолого-педагогічного супроводу дитини.

© 2020 КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" ТМР. Інклюзивна освіта-  рівні можливості для кожної дитини.   
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати